نیازمند جهاد کادرسازی در حوزه انقلاب هستیم/  دانشگاه  باید پیشران و پرچمدار کادرسازی انقلابی باشد

مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج اداری حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام دانشگاه خلیج فارس گفت: دانشگاه  باید پیشران و پرچمدار کادرسازی انقلابی باشد.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۷۶
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج اداری حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام دانشگاه خلیج فارس و در جمع رئیس،  معاونین و جمعی از کارکنان آن دانشگاه ضمن گرامیداشت و تبریک روز مباهله ، آن را گواهی بر حقانیت و فضیلت ائمه اطهار دانست و گفت: اهمیت مباهله آنجاست که خداوند در آیه مباهله علی علیه‌السلام را جان و نفس و حقیقت پیامبر می نامد و بر آن تاکید می ورزد . 

سرهنگ اسکندری در ادامه با اشاره به تعبیر حضرت امام  (ره ) درباره دانشگاه گفت: از نگاه حضرت امام دانشگاهی مبدا تحول است که پویا ، بالنده و تعالی بخش باشد . 

رئیس سازمان بسیج ادارات استان در ادامه با اشاره به رسالت دانشگاه در این برهه از انقلاب تصریح کرد: امروز به شدت نیازمند جهاد در حوزه کادرسازی برای انقلاب اسلامی هستیم و دانشگاه با ظرفيت های بزرگی که در اختیار دارد باید پیشران و طلایه دار کادرسازی انقلابی در کشور باشد.

ایشان روشنگری و بصیرت افزایی را رسالت دیگر دانشگاه دانست و اضافه کرد: اگر ندای روشنگری و امید آفرینی  از حلقوم دانشگاه شنیده شود مخاطب بیشتری در جامعه خواهد داشت چرا که دانشگاه در کشور دارای مرجعیت علمی و فرهنگی است.

نیازمند جهاد کادرسازی در حوزه انقلاب هستیم/  دانشگاه  باید پیشران و پرچمدار کادرسازی انقلابی باشد

اسکندری وظیفه دیگر دانشگاه را تدوین نظام مسائل کشور دانست و گفت: راهکارهای حل مسائل مختلف کشور باید از بستر دانشگاه و با نگاه علمی و اندیشه ورزی ارائه شود. 

ایشان در ادامه با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری خواهان‌مشارکت فعال و با بصیرت جامعه دانشگاهی در این انتخابات شد و آن را میزانی برای سنجش دلدادگی و پایبندی جامعه دانشگاهی به آرمان های انقلاب اسلامی دانست . 

در پایان ضمن تقدیر از محمد زارع، سجاد خادمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداری حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام دانشگاه خلیج فارس معرفی شد .

نیازمند جهاد کادرسازی در حوزه انقلاب هستیم/  دانشگاه  باید پیشران و پرچمدار کادرسازی انقلابی باشد

شایان ذکر است سجاد خادمی بخشدار شبانکاره در دولت انقلابی سیزدهم بوده و اکنون نیز رئیس هسته گزینش دانشگاه خلیج  بوشهر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار